How Can We Help?
Zasady przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków
Pacjent ma prawo składać skargi i wnioski:
1. W Szpitalu
Skargi i wnioski mogą być wnoszone w dowolnej formie, pisemnie, lub ustnie do protokołu, za pomocą telefaksu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej
- Skargi i wnioski pisemne mogą być wnoszone do Dyrektora Szpitala.
- Skargi i wnioski ustne (do protokołu) mogą być wnoszone do Dyrektora Szpitala, który w sprawie skarg i wniosków przyjmuje w pierwszą środę miesiąca, w godz. 08:00 – 09:00, oraz do:
- Naczelnego Lekarza Szpitala,
- Naczelnej Pielęgniarki Szpitala,
- Zastępcy Dyrektora ds. Ekonomicznych,
- Pełnomocnika ds. Praw Pacjenta,
- Kierowników komórek organizacyjnych, w szczególności:
- Izby Przyjęć,
- Działu Ruchu Chorych.
2. W jednostkach zewnętrznych
Wielopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
ul. Piekary 14/15, 61-823 Poznań,
Rzecznik Praw Pacjenta
ul. Młynarska 46, 01-171 Warszawa
Fax.: (22) 506-50-64
Telefoniczna informacja pacjenta: Tel.: 800 190 590 (połączenie bezpłatne z telefonów stacjonarnych i komórkowych), czynna od pn.- pt. w godz. 08:00-18:00