- Wszelką korespondencję w formie papierowej (podania, wnioski, oferty, inne) należy składać w Kancelarii Szpitala, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 14:35 lub wysyłać za pośrednictwem poczty.
- Korespondencję wysyłaną drogą elektroniczną (podania, wnioski, oferty, inne) należy wysłać na adres: orsk@orsk.pl lub za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Szpitala w zakładce Kontakt.
- Procedura przyjmowania korespondencji:
- rejestracja wpływu otrzymanej korespondencji,
- dekretacja wstępna korespondencji przez Dyrektora Szpitala,
- realizacja spraw przez poszczególne komórki organizacyjne Szpitala zgodnie z naniesioną dekretacją.
- Korespondencję wysyłaną zarówno w formie papierowej jak i drogą elektroniczną należy podpisać imieniem i nazwiskiem i podać nazwę firmy (w przypadku oferty) oraz podać adres korespondencyjny oraz numer telefonu.
- Pisma anonimowe nie będą rozpatrywane.
- Osoba niepełnoletnia powinna być reprezentowana przez prawnego opiekuna.
- Szpital ma 30 dni roboczych na ustosunkowanie się do danej sprawy i przesłanie odpowiedzi.
- Nie wszystkie informacje dotyczące Pacjenta mogą być przesyłane drogą elektroniczną. W takim przypadku zainteresowany zostanie poproszony o podanie adresu korespondencyjnego, w celu przesłania ww. informacji za pośrednictwem poczty.